זר כלה לבנדר

אחד הטרנדים המרכזיים בעיצוב זרי כלה בשנים האחרונות הוא שילוב פרחי הלבנדר האהובים. זר פרחים המשלב לבלנדר מיובש מגיע עם ריח עדין ונעים, גוון לבנדר, בגרסאותיו הבהירות והכהות, יוצר אפקט רומנטי, רך ועדין לזר הכלה.

קיימים מגוון פרחים וצמחים המשתלבים יחד עם פרחי לבנדר שניתן לשלב בזר כלה, כגון ורדים, דליות, ליזיאנטוס, ועוד. ניתן גם להוסיף עלים וצמחים בהירים כמו אספרגוס ופמפס גראס.

זר כלה לבלנדר יכול להיות מעוצב בסגנון רומנטי עם פרחים רכים הזורמים לצדדים, או בסגנון כפרי ופראי יותר עם פרחים גדולים שנראים כמו קטופים מהשדה. ניתן גם ליצור זר מודרני עם קווים גיאומטריים ואלמנטים מיוחדים.

השילוב גווני לבנדר יחד עם השמלה

שילוב של גווני מפרחי לבנדר בזר כלה נותן מענה לכלות רבות המחפשות משהו רומנטי ועדין אך גם שונה ומיוחד מהזר הלבן הקלאסי. גוון הלבנדר מוסיף נגיעה אופנתית ואלגנטית.

זר כלה בגווני לבנדר מתאים לכלות המחפשות משהו רומנטי, רך ונשי, אבל גם מיוחד ושונה מהמקובל. הגוון הלבנדרי יוסיף נופך קסום ואלגנטי ליום החתונה.

אם חשוב לך להראות מושלמת ביום הצילומים תכולי להזמין זר כלה לבלנדר ישירות מאיתו דרך משלוח ליום הצילומים או להתייעץ איתנו רגע לפני, כדי שנוכל להתאים לך זר כלה לבלנדר באופן אישי.

תמיד תוכלי להתייעץ עם מעצב פרחים מקצועי שיידע כיצד לשלב את גוני הלבנדר וליצור עבורך זר איכותי, הולם ומיוחד לכבוד יום חתונתך. זר לבנדרי יפהפה ישאיר חיוך מאושר על פניך ויהפוך את האירוע שלך לקסום ורומנטי.

הזמנת זר כלה לבלנדר

להזמנה של זר כלה לבלנדר או משלוח פרחים ממגוון הפרחים והזרים שלנו תוכלי להיכנס לקטלוג הפרחים שלנו לבחור את השילוב שהכי מתאימים לך יחד עם השמלה או פשוט להשאיר פרטים בטופס צור קשר באתר ואנו נשמח לעזור לך בבחירת הזר המושלם ליום החתונה שלך.

 

שתפו את המאמר:

Facebook
Pinterest
WhatsApp
Email

תוכן עניינים

צמחים לגינה טרופית
Beautiful flowers and garden tools

מאמרים נוספים

זר כלה לבנדר

אחד הטרנדים המרכזיים בעיצוב זרי כלה בשנים האחרונות הוא שילוב פרחי הלבנדר האהובים. זר פרחים המשלב לבלנדר מיובש מגיע עם ריח עדין ונעים, גוון לבנדר,

קרא עוד »

זרי כלה אדומים

חתונות הן בין הטקסים היקרים ביותר בחייו של אדם, מפגש של מסורת, סמליות ואהבה. מסורת אחת הרווחת בתרבויות שונות בעולם היא כניסה של הכלה לחופה

קרא עוד »

מארזי שוקולדים מיוחדים

שוקולד נחשב שנים ברחבי העולם כמאכל נערץ ואהוב במיוחד, התופס מקום ייחודי בלב כולם. בעוד שרוב השוקולדים טעימים בפני עצמם, מארזי שוקולדים מיוחדים מעלים את

קרא עוד »

דובי ענק יפים

בובות של דובי ענק נחשבים סמלים של חיבה, חום ונוחות. בובות הענק הללו, מעלים זיכרונות של תמימות וילדות ומספקים נחמה לאנשים בכל הגילאים. בבסיסם, דובי

קרא עוד »
Call Now Button