מדיניות הפרטיות  של “אימפריית הפרחים”

הכתוב מטה מתייחס באופן שווה לכל מין ומגדר, ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד***

מתחת לגיל 18? הכתוב מטה עשוי להיות מעט מורכב. אנא היוועץ במבוגר אחראי לפני השימוש. שים לב, השימוש באתר הינו מעל גיל 16 בלבד!

    1. כללי
      1. משתמש יקר, אימפריית הפרחים (להלן “בית העסק”) מכבדת את פרטיותך, כמו גם את פרטיותם של כלל הלקוחות והמשתמשים בשירותיו (להלן “המשתמש” ו/או “המשתמשים”), בעת השימוש באתר האינטרנט של בית העסק, ובאמצעים הדיגיטליים השונים של בית העסק (להלן “השירותים”).
      2. מטרת מדיניות פרטיות זו הנה לפרט אודות המידע הנאסף אודותיך עקב השימוש בשירותים, וכן לסקור את האופן שבו משתמש בית העסק במידע שנמסר לו והנאסף על ידו אגב השימוש בשירותים. תשומת ליבך כי עבור שירותים ו/או יישומים ספציפיים עשויים לחול כללים שונים ויתכן שתפורסם בצידם מדיניות פרטנית ביחס לשימוש במידע שייאסף באותו יישום.
      3. תנאי מדיניות הפרטיות המפורטים להלן מהווים חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. בית העסק רשאי לשנות מעת לעת את מדיניות הפרטיות ואת תנאי השימוש, יחד או לחוד, כך שישקפו שינויים טכנולוגיים, עסקיים, משפטיים או רגולטוריים. עדכונים ביחס למדיניות הפרטיות כאמור יפורסמו במסמך זה, אשר ימצא במתכונתו המעודכנת באתר האינטרנט של בית העסק (להלן “אתר בית העסק”). שימוש באתר בית העסק כפוף למדיניות הפרטיות העדכנית בו, ויעיד על הסכמתך למדיניות הפרטיות וכן לשינויים בו – על כן אנו ממליצים לעיין במדיניות הפרטיות מעת לעת.
      4. כל ההגדרות והמונחים במדיניות הפרטיות יהיו כמשמעם בתנאי השימוש, אלא אם הקשרם של הדברים מחייב אחרת.

בית העסק עושה ככל שביכולתו בכדי להגן על סודיות הנתונים אשר נמסרו על ידי המשתמש, זאת תוך נקיטת אמצעי זהירות מקובלים ושימוש בטכנולוגיות אבטחה מתקדמות. ידוע לך, כי בית העסק מקדיש משאבים ונוקט אמצעים מחמירים למניעת חדירה לפלטפורמות המגישות את השירותים, ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמש, אולם אינה יכול למנוע שיבושים בשירותיה באופן מוחלט.

 

בנושא פרטיות על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981, אתה או מי מטעמך, רשאי לעיין במידע אודותיך אשר מצוי במאגרי בית העסק ואף לבקש מבית העסק לתקן מידע זה אם אינו נכון, שלם או מדויק. כדי לממש זכות זו, יש לפנות בכתב לכתובת המייל ו/או לכתובת הפיזית של בית העסק.

Call Now Button