זרי כלה אדום לבן

כתר הכלה הוא אביזר מסורתי ששימש במשך מאות שנים כדי לסמל את הטוהר, התמימות והיופי של הכלה לעתיד.

 

זרי כלה אדום לבן

כתר הכלה הוא אביזר חתונה מסורתי שקיים כבר מאות שנים. זרי כלה אדום לבן הם אחד הזנים הוותיקים והפופולריים ביותר של זר כלה. סוג זה של זר עשוי מפרחים לבנים ומעוטר בסרטים אדומים.

זר הכלה הוא גרסה מודרנית יותר, המשתמשת בצבעונים במקום הפרחים המסורתיים. זר הכלה הוא זן נוסף אשר מורכב מחישוק מעוטר בפרחים וסרטים. כל שלושת הסוגים מושלמים להוספת נופך נוסף של אלגנטיות למראה הכלה ביום המיוחד שלה.

כיום, ישנם מספר זנים שונים של זרי כלה הזמינים במגוון צבעים וסגנונות. הסוג הנפוץ ביותר הוא זר כלה לבן אשר עשוי בדרך כלל מפרחים עדינים או עלי כותרת שנארגים יחד לעיגול יפהפה.

 

זר כלה טוליפ אדום

הסוג הפופולרי ביותר של זר הכלה הוא זר כלה טוליפ אדום, המורכב משני חישוקים השזורים בצבעונים לבנים ובורדים אדומים. סוג זה של זר כלה היה פופולרי במשך מאות שנים, מכיוון שהוא מסמל אהבה ונאמנות בין שני אנשים. בנוסף לסמליות המסורתית שלו, סוג זה של זר כלה נותן מראה אלגנטי לכלה ביום המיוחד שלה.

 

זרי כלה חישוק

זרי כלה חישוק צוברים פופולריות כחלופה מודרנית לזרי כלה מסורתיים. הסידורים היפים והמעגליים האלה מורכבים מפרחים טריים או מיובשים, עלווה ואלמנטים דקורטיביים אחרים. הם מגיעים בגדלים וסגנונות שונים, מקטן ופשוט ועד גדול ומורכב. זרי כלה חישוק מושלמים לכלה שרוצה משהו ייחודי שיבלוט ביום המיוחד שלה.

הם מורכבים מחישוק מתכת עם פרחים, עלווה ואלמנטים דקורטיביים אחרים, תלויים בידית לולאה כדי שהכלה תוכל לשאת אותה במעבר.

בין אם אתה רוצה לשמור על זה קלאסי עם ורדים לבנים או ללכת על משהו נועז יותר עם פוקסיות וירוקים, זרי כלה חישוק יכולים להיות מותאם אישית כדי לשקף את הסגנון האישי שלך.

 

אצלנו באימפריית הפרחים תוכלי למצוא סגנונות שונים של זרי כלה אדום לבן וזרי כלה שונים אחרים, אותם תוכלי להציג ביום חתונתך המתקרב ובא.

 

מעוניינת לבחור זרי כלה אדום לבן עבור יום חתונתך?

לפרטים והזמנות מלאי את הפרטים ונחזור אליך בהקדם.

שתפו את המאמר:

Facebook
Pinterest
WhatsApp
Email

תוכן עניינים

צמחים לגינה טרופית
Beautiful flowers and garden tools

מאמרים נוספים

זר כלה לבנדר

אחד הטרנדים המרכזיים בעיצוב זרי כלה בשנים האחרונות הוא שילוב פרחי הלבנדר האהובים. זר פרחים המשלב לבלנדר מיובש מגיע עם ריח עדין ונעים, גוון לבנדר,

קרא עוד »

זרי כלה אדומים

חתונות הן בין הטקסים היקרים ביותר בחייו של אדם, מפגש של מסורת, סמליות ואהבה. מסורת אחת הרווחת בתרבויות שונות בעולם היא כניסה של הכלה לחופה

קרא עוד »

מארזי שוקולדים מיוחדים

שוקולד נחשב שנים ברחבי העולם כמאכל נערץ ואהוב במיוחד, התופס מקום ייחודי בלב כולם. בעוד שרוב השוקולדים טעימים בפני עצמם, מארזי שוקולדים מיוחדים מעלים את

קרא עוד »

דובי ענק יפים

בובות של דובי ענק נחשבים סמלים של חיבה, חום ונוחות. בובות הענק הללו, מעלים זיכרונות של תמימות וילדות ומספקים נחמה לאנשים בכל הגילאים. בבסיסם, דובי

קרא עוד »
Call Now Button