צמחים לבית ולמרפסת

צמחים הם חלק חיוני בעיצוב הבית וקיימים מספר סוגי צמחים שניתן לגדל בתוך הבית. חשוב מאוד להכיר את סוג הצמחים ואת הדרישות שלהם לפני השתילה שלהם בבית.

בבחירת צמחים לבית ולמרפסת, נסו לבחור כאלה שישגשגו עם האור שאתם מספקים להם. אם הבית שלכם מוצל לגמרי, אז תאלצו למצוא צמחים לבית בצל מלא.

צמחים לבית ללא שמש

מקרה לצמח לבית ללא שמש הוא קקטוס מקורה, שיש לו כמה מהזנים היפים ביותר והוא דורש מעט מים או אור כדי לצמוח. בהתחשב בכך שהוא צמח עמיד לבצורת, הוא יפרח היטב בתוך הבית שלכם. אתם צריך להשקות אותו רק פעם בשבוע ותקבלו תוצאות מפתיעות.

הצמחים הטובים ביותר לבית ללא שמש הם אלה שאינם דורשים יותר מדי אור כלל. אלה כוללים שרכים, חבצלות שלום, צמחי עכביש, פילודנדרונים וצמחי נחשים ועוד.

סוגים של צמחים לבית ולמרפסת וצמחים לבית ללא שמש

צמחים לבית ולמרפסת יכולים לעזור לספק אלמנט של חיים למרחב המחיה הפנימי שלך. יש גם כמה צמחים שיכולים לצמוח כמעט בכל סביבה והם לא צריכים הרבה אור או שמש.

להלן כמה מהצמחים שניתן לגדל בתוך הבית עם מעט מאוד אור או שמש:

– שושן השלום: שושן השלום הוא בחירה פופולרית בקרב צמחי בית. הם פועלים היטב בתנאי תאורה נמוכים כמו אלה שנמצאים במרפסת מוצלת, במרתף או מתחת למרזבים. יש להם עלים, פרחים ושורשים יפים. גבעולי הפרחים מחזיקים חודשים בכל פעם ופורחים מהקיץ ועד הסתיו.

– ירוק עד סיני: ירוקי עד סיניים גדלים היטב בתוך הבית עם אור שמש מתון, כמו גם ללא חשיפה ישירה לשמש. לצמח יש עלים ועלווה מבריקים. העלים כהים עם קצה ירוק בהיר.

– ירוק עד אחר: לצמח זה יש עלים בצורת רומח עם צבע ירוק כהה מבריק. לעלים צורה לא סדירה ומרכז כהה יותר עם קצוות בהירים יותר.

– ירוק עד גמד: לצמח הזה יש עלים זעירים שרוחבו פחות מ-2 אינץ’ ואורכם 2 אינצ’ים. העלים בצבע כחול כסוף עם מרכז כהה.

מחפשים צמחים לבית ולמרפסת שיכולים לגדול ללא שמש או בצל מלא?

התקשרו אלינו היום ונסייע לכם לבחור את הצמחים המתאים לתנאי הבית והמרפסת שלכם.

שתפו את המאמר:

Facebook
Pinterest
WhatsApp
Email

תוכן עניינים

צמחים לגינה טרופית
Beautiful flowers and garden tools

מאמרים נוספים

זר כלה לבנדר

אחד הטרנדים המרכזיים בעיצוב זרי כלה בשנים האחרונות הוא שילוב פרחי הלבנדר האהובים. זר פרחים המשלב לבלנדר מיובש מגיע עם ריח עדין ונעים, גוון לבנדר,

קרא עוד »

זרי כלה אדומים

חתונות הן בין הטקסים היקרים ביותר בחייו של אדם, מפגש של מסורת, סמליות ואהבה. מסורת אחת הרווחת בתרבויות שונות בעולם היא כניסה של הכלה לחופה

קרא עוד »

מארזי שוקולדים מיוחדים

שוקולד נחשב שנים ברחבי העולם כמאכל נערץ ואהוב במיוחד, התופס מקום ייחודי בלב כולם. בעוד שרוב השוקולדים טעימים בפני עצמם, מארזי שוקולדים מיוחדים מעלים את

קרא עוד »

דובי ענק יפים

בובות של דובי ענק נחשבים סמלים של חיבה, חום ונוחות. בובות הענק הללו, מעלים זיכרונות של תמימות וילדות ומספקים נחמה לאנשים בכל הגילאים. בבסיסם, דובי

קרא עוד »
Call Now Button