צמחים אקזוטיים לבית

צמחים אקזוטיים לבית הם כאלה שיכולים לצמוח היטב בגינה מוצלת או בגינה רב שנתית.

עם שפע של צמחים אקזוטיים, אתם יכולים לגרום לגינה שלכם להראות כמו יער הגשם. זנים אלה הם לא רק ייחודיים אלא גם קלים מאוד לטיפול.

בחירה של צמחים לבית וצמחים לגינה מוצלת

אנשים רבים מעוניינים להוסיף כמה צמחים לביתם. ישנם סוגים רבים ושונים של צמחים שניתן להשתמש בהם למטרה זו. חלק מסוגי הצמחים הפופולריים ביותר כוללים צמחים אקזוטיים לבית, שאינם ילידי האזור, וצמחים לגינה רב שנתיים, הגדלים שנה אחר שנה.

לעתים קרובות קל יותר לתחזק צמחים לגינה רב-שנתיים מאשר אקזוטיים מכיוון שהם אינם דורשים כל כך הרבה טיפול או תשומת לב. הם גם מספקים מראה טבעי יותר מאשר אקזוטיים מכיוון שהם ילידי האזור.

סוגי צמחים אקזוטיים לבית

היופי הטבעי של צמחים אקזוטיים יכול להוסיף מגע של משהו שונה לבית שלך. ישנם יתרונות רבים הנלווים לשימוש בצמחים אקזוטיים כמו אספקת חמצן, שיפור איכות האוויר ומתן תחושה ארצית לבית.

אזליה – צמחים אלו הם תוספת מושלמת לכל חדר בבית. הם אוהבים אור בהיר, אבל ישמחו גם עם הרבה שמש עקיפה ולחות נמוכה. הם משגשגים על אדמה חומצית ודורשים יותר מים מהממוצע, אבל חוץ מזה קל מאוד לטפל בהם.

ציפורנים – בדרך כלל מגדלים ציפורנים בגלל ראשי הפרחים הגדולים שלהם שמייצרים גבעולים רבים עם עלי כותרת זהובים כמו עלים המקיפים אותם . ציפורנים אוהבות אדמה לחה אך מנוקזת היטב והרבה אור שמש. הם גם לא בררנים מדי כשזה מגיע למים, כך שהם יכולים לשרוד בכל חדר שיש בו שפע של לחות.

מברשת צבע – צמח אוסטרלי רב שנתי שיגדל עד 10 מטר עם פרחים זעירים מקסימים שצבעם אדום או כתום-אדום. בצבע. הקוטר של הפרחים הוא בדרך כלל בסביבות 8 סנטימטרים ולעתים קרובות מקובצים יחד במקבץ. יש להם ניחוח מתוק.

 

לסיכום, צמחים הם דרך מצוינת להוסיף צבע וחיים לבית שלכם. ישנם סוגים רבים ושונים של צמחים שניתן לגדל בבית, וחלקם אקזוטיים. עם זאת, צמחים אלה יכולים לגדול באותה מידה בגינה המוגנת או בגן הרב שנתי שלכם כמו כל צמח אחר.

 

מחפשים צמחים לגינה מוצלת או צמחים אקזוטיים לבית?

עיינו בקטלוג שלנו והתייעצו עם הצוות שלנו על מנת לבחור את הצמחים הטובים ביותר עבורכם.

שתפו את המאמר:

Facebook
Pinterest
WhatsApp
Email

תוכן עניינים

צמחים לגינה טרופית
Beautiful flowers and garden tools

מאמרים נוספים

זר כלה לבנדר

אחד הטרנדים המרכזיים בעיצוב זרי כלה בשנים האחרונות הוא שילוב פרחי הלבנדר האהובים. זר פרחים המשלב לבלנדר מיובש מגיע עם ריח עדין ונעים, גוון לבנדר,

קרא עוד »

זרי כלה אדומים

חתונות הן בין הטקסים היקרים ביותר בחייו של אדם, מפגש של מסורת, סמליות ואהבה. מסורת אחת הרווחת בתרבויות שונות בעולם היא כניסה של הכלה לחופה

קרא עוד »

מארזי שוקולדים מיוחדים

שוקולד נחשב שנים ברחבי העולם כמאכל נערץ ואהוב במיוחד, התופס מקום ייחודי בלב כולם. בעוד שרוב השוקולדים טעימים בפני עצמם, מארזי שוקולדים מיוחדים מעלים את

קרא עוד »

דובי ענק יפים

בובות של דובי ענק נחשבים סמלים של חיבה, חום ונוחות. בובות הענק הללו, מעלים זיכרונות של תמימות וילדות ומספקים נחמה לאנשים בכל הגילאים. בבסיסם, דובי

קרא עוד »
Call Now Button