זרי כלה מפרחי משי

הפופולריות של פרחי המשי גדלה באופן משמעותי בשנים האחרונות. ההערכה היא שיש 20 מיליון פרחים מלאכותיים המשמשים לחתונות מדי שנה. גם עם הביקוש הגובר הזה, אין מספיק חוות פרחי משי כדי לספק את הביקוש, ולכן רק כ-10% מכלל הפרחים המשמשים לחתונות הם מלאכותיים.

ההיסטוריה של זר הכלה

זר הכלה המסורתי הוא וריאציה של סידור הפרחים מאז שנות ה-1800 באירופה. זה הזמן שבו האצולה האירופית הייתה עונדת פרחים בשיער כדי להראות את עושרם ועוצמתם.

בתקופה הוויקטוריאנית, זר הכלה היה מורכב לרוב מצבעונים לבנים, שסימלו טוהר ומסירות.

כיום, קיימות אינספור וריאציות לזרי כלה שיכולות לשקף את אישיותה ותחומי העניין של הכלה. זרי פרחים יכולים להיות אקסטרווגנטיים עם מגוון רחב של פרחים שונים או מינימליסטיים יותר עם סוג אחד בלבד של פרחים או פלטת צבעים.

הבחירה בין זר מפרחי משי לטוליפ לבן

זרי כלה מפרחי משי הוא בחירה מושלמת לכלה שאוהבת פשטות ויופי טבעי. אך גם זר כלה טוליפ לבן יכול להוות אופציה מעולה לזר כלה.

– ניתן להשתמש בפרחי משי לכל סוגי האירועים, כולל חתונות.

– טוליפים לבנים משמשים בדרך כלל כסמל לטוהר ותמימות.זרי כלה מפרחי משי

זרי פרחים אלה עשויים מפרחים מלאכותיים. טווח המחירים די גדול. חלקם עשויים להיות סבירים עבור אנשים רבים בעוד שאחרים יהיו יקרים מכדי להרשות לעצמם.

זר כלה מסורתי, שרואים בדרך כלל בחתונה, מורכב מפרחים טריים וריחניים כמו ורדים, חבצלות, סחלבים וגרדינים. אבל אם אתן מחפשות משהו אחר ולא אוהבות את הרעיון של שימוש בצמחים טריים ליום שלך, אז זרי כלה פרחי משי עשויים להיות בדיוק מה שאתן צריכות ליום המיוחד.

פרחי משי מייצרים סידור פרחים אלגנטי ודל תחזוקה. הם עשויים להחזיק מעמד, כך שהסידורים הללו מתאימים לחתונות ואירועים שבהם הסידור צריך להישאר רענן עד סוף הערב מבלי לנבול או לצנוח.

 

לסיכום, ישנם סוגים רבים ושונים של סידורי זר כלה המגיעים במגוון צורות, צבעים וחומרים. תמיד עדיף לקבל את ההחלטה על סמך הטעם האישי שלכן וסוג החתונה שאתן מתכננת.

לקראת יום החתונה? מתלבטות בין זרי כלה מפרחי משי או זר כלה טוליפ לבן?

התקשרו אלינו עוד היום ונסייע לכן להבין איזה זר כלה מתאים לאישיות שלך וליום חתונתכן.

שתפו את המאמר:

Facebook
Pinterest
WhatsApp
Email

תוכן עניינים

צמחים לגינה טרופית
Beautiful flowers and garden tools

מאמרים נוספים

זר כלה לבנדר

אחד הטרנדים המרכזיים בעיצוב זרי כלה בשנים האחרונות הוא שילוב פרחי הלבנדר האהובים. זר פרחים המשלב לבלנדר מיובש מגיע עם ריח עדין ונעים, גוון לבנדר,

קרא עוד »

זרי כלה אדומים

חתונות הן בין הטקסים היקרים ביותר בחייו של אדם, מפגש של מסורת, סמליות ואהבה. מסורת אחת הרווחת בתרבויות שונות בעולם היא כניסה של הכלה לחופה

קרא עוד »

מארזי שוקולדים מיוחדים

שוקולד נחשב שנים ברחבי העולם כמאכל נערץ ואהוב במיוחד, התופס מקום ייחודי בלב כולם. בעוד שרוב השוקולדים טעימים בפני עצמם, מארזי שוקולדים מיוחדים מעלים את

קרא עוד »

דובי ענק יפים

בובות של דובי ענק נחשבים סמלים של חיבה, חום ונוחות. בובות הענק הללו, מעלים זיכרונות של תמימות וילדות ומספקים נחמה לאנשים בכל הגילאים. בבסיסם, דובי

קרא עוד »
Call Now Button