דובים במגוון גדלים וצבעים

דובים הם צעצוע פופולרי לילדים בכל הגילאים. קיימים דובים במגוון גדלים וצבעים, כך שקל למצוא אחד שמתאים לצרכי הילד. דובי צעצוע ניתן למצוא במקומות רבים, כולל חנויות צעצועים ובחנויות מקוונות.

אנשים משתמשים בדובים אלה על מנת להביע רגשות כמו חברות, משפחה ועוד הרבה רגשות.

ההיסטוריה של הדובון

דוב הצעצוע הראשון בהיסטוריה בשם תומס בר שהומצא על ידי אדוארד ה. ברנינגר ב-1908 עבור בתו שגססה מסרטן. הדוב היה מפוחלץ עם ידיים ורגליים ועם מעיל פרווה.

זמן לא רב לאחר מכן, בשנת 1926, Biggie Big Bear נוצר. זהו דוב מפוחלץ גדול ועגול עם ראש גדול מדי ועיניים פעורות.

לאורך השנים, אנו רואים כי נעשה שימוש בדובונים בדרכים שונות כמו היותם סמל לקמפיינים נשיאותיים לנחם חיילים וילדים. דובונים הם סמל לנחמה וטיפול, וזו הסיבה שהם כל כך פופולריים בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.

בשנות ה-20, דובונים היו פריט מותרות שזמין רק למשפחות מהמעמד הגבוה, אך כיום הם צעצוע פופולרי לכל אחד בכל הגילאים.

דובים במגוון גדלים וצבעים

הגודל הפופולרי ביותר של דוב צעצוע הוא הגודל הבינוני. דובי צעצוע בגודל בינוני הם בדרך כלל בגובה 30 סנטימטר והם מושלמים לילדים בגילאי 3 עד 8 שנים. דובים ענקיים למכירה זמינים גם הם, והם בדרך כלל בגובה 47 סנטימטר או יותר. דובי צעצוע גדולים אלה יכולים לשמש כקישוט או כמתנה לילדים ביום ההולדת שלהם או בחג, לאישה שילדה עבור חדר הילדים ועוד.

אולי אתם תוהים למה מישהו ירצה לקנות דובי ענק במשלוחים או דובים ענקיים למכירה. ובכן, הם משמשים כמתנות קידום מכירות שנוסף לעיתים לפרחים, לשוקולד או כל מוצר אחר בחנות.

דובים למכירה

דובים למכירה מגיעים בגדלים שונים הכל עניין של העדפה ותקציב. הגיל והגודל של ילדכם יעזרו לקבוע איזה סוג של דובי כדאי לקנות. אם יש לך ילד קטן מאוד, אז שקלו לקנות דוב קטן יותר כדי לשחק איתו או לחבק אותו. לילדים גדולים יותר (גיל שנתיים או מבוגרים יותר), שקלו לקנות דוב גדול יותר. גודל של דובונים יכול להשתנות מאוד – מקטן מספיק כדי להתאים בכף היד ועד לגובה של יותר משני מטרים.

 

מעוניינים לבצע רכישה של דובים במגוון גדלים וצבעים לאירוע?

בואו לבחור מתוך הקטלוג שלנו דובי קטן, בינוני או דובי ענק במשלוחים.

שתפו את המאמר:

Facebook
Pinterest
WhatsApp
Email

תוכן עניינים

צמחים לגינה טרופית
Beautiful flowers and garden tools

מאמרים נוספים

זר כלה לבנדר

אחד הטרנדים המרכזיים בעיצוב זרי כלה בשנים האחרונות הוא שילוב פרחי הלבנדר האהובים. זר פרחים המשלב לבלנדר מיובש מגיע עם ריח עדין ונעים, גוון לבנדר,

קרא עוד »

זרי כלה אדומים

חתונות הן בין הטקסים היקרים ביותר בחייו של אדם, מפגש של מסורת, סמליות ואהבה. מסורת אחת הרווחת בתרבויות שונות בעולם היא כניסה של הכלה לחופה

קרא עוד »

מארזי שוקולדים מיוחדים

שוקולד נחשב שנים ברחבי העולם כמאכל נערץ ואהוב במיוחד, התופס מקום ייחודי בלב כולם. בעוד שרוב השוקולדים טעימים בפני עצמם, מארזי שוקולדים מיוחדים מעלים את

קרא עוד »

דובי ענק יפים

בובות של דובי ענק נחשבים סמלים של חיבה, חום ונוחות. בובות הענק הללו, מעלים זיכרונות של תמימות וילדות ומספקים נחמה לאנשים בכל הגילאים. בבסיסם, דובי

קרא עוד »
Call Now Button