בלונים ליום הולדת בפרדס חנה

בלוני יום הולדת הם קישוט נפוץ למסיבות וחגיגות. מלטקס פשוט ועד נייר כסף משוכלל יותר, ישנם סוגים רבים ושונים של בלון זמינים במספר צבעים.

בלוני יום הולדת יכולים להיות עשויים מלטקס או כסף. גודלם נע בין סנטימטרים בודדים לכמעט 12 רגל. הצבעים הפופולריים ביותר עבור בלוני לטקס הם הוורוד והאדום המסורתיים; בלוני כסף לעתים קרובות מגיעים בצבעי כסף, זהב או כחול.

ההיסטוריה של הבלון

אל לנו לשכוח שבלונים היו גם פריטים הקשורים להלוויות ולמוות. הבלונים הראשונים שעפו אי פעם היו כדי לחגוג את מותו של המדען הצרפתי קלוד-אטיין שארל ב-27 ביולי 1878. למעשה, בלוני יום הולדת משמשים רק כ-100 שנה כקישוט למסיבת יום הולדת.

בלונים מעוצבים ליום הולדת לא רק כקישוט

בלונים הם הקישוט המושלם למסיבה ליום הולדת. הם יכולים לשמש כדי להפוך את הסביבה לחגיגית יותר, הם יכולים לקשט את שולחן האוכל, והם יכולים לשמש גם כטובת מסיבה.

אבל בלונים הם לא רק קישוטים; הם גם כלי משחק. ילדים יהנו לשחק איתם. כמו בתחרות או מרוץ ניפוח בלונים (או שניהם).

ניתן ליצור בלונים בצורות וגדלים שונים בהתאם למה שתרצו לעשות איתם. צורות אלו כוללות חיות, אותיות ודמויות של אנשים או חיות.

סוגים של בלונים מעוצבים ליום הולדת בפרדס חנה

בלונים יכולים לשמש לקישוט, כטובות מסיבה או אפילו כאביזר לעוגת יום ההולדת. אבל מהם סוגי הבלונים הטובים ביותר לקנות? ישנן אפשרויות רבות ושונות זמינות בשוק.

ישנם שני סוגים עיקריים של בלונים – בלוני לטקס וכסף הסוג הפופולרי ביותר של בלוני לטקס הוא עגול ומושלם למטרות קישוט. הם מגיעים בגדלים שונים, צבעים וצורות. בלוני נייר כסף יקרים יותר מבלוני לטקס אבל הם מחזיקים מעמד זמן רב יותר ואינם קופצים בקלות, מה שהופך אותם לבחירה טובה אם אתה רוצה להשתמש בהם לאירועים מיוחדים.

אם אתם מחפשים משהו מיוחד יותר, חפשו בלונים בעלי צורה של חיות ובעלי נצנצים. קעקועים או בלוני בעלי חיים בצורת לב.

לסיכום, בלוני יום הולדת הם דרך מעניינת לקשט מסיבת יום הולדת. אך, הם יכולים לשמש גם כדרך להפוך אירועים אחרים לחגיגיים יותר. כמו בחתונות, לוויות או טקסים שונים.

 

אצלנו באימפריית הפרחים, תוכלו למצוא בלונים ליום הולדת בפרדס חנה במחירים שווים ובמגוון גדול וצבעוני.

 

רוצים לקשט בבלונים ליום הולדת בפרדס חנה?

צרו איתנו קשר עוד היום ונסייע לכם לבחור בלונים מעוצבים ליום הולדת מתוך הקטלוג שלנו.

שתפו את המאמר:

Facebook
Pinterest
WhatsApp
Email

תוכן עניינים

צמחים לגינה טרופית
Beautiful flowers and garden tools

מאמרים נוספים

זר כלה לבנדר

אחד הטרנדים המרכזיים בעיצוב זרי כלה בשנים האחרונות הוא שילוב פרחי הלבנדר האהובים. זר פרחים המשלב לבלנדר מיובש מגיע עם ריח עדין ונעים, גוון לבנדר,

קרא עוד »

זרי כלה אדומים

חתונות הן בין הטקסים היקרים ביותר בחייו של אדם, מפגש של מסורת, סמליות ואהבה. מסורת אחת הרווחת בתרבויות שונות בעולם היא כניסה של הכלה לחופה

קרא עוד »

מארזי שוקולדים מיוחדים

שוקולד נחשב שנים ברחבי העולם כמאכל נערץ ואהוב במיוחד, התופס מקום ייחודי בלב כולם. בעוד שרוב השוקולדים טעימים בפני עצמם, מארזי שוקולדים מיוחדים מעלים את

קרא עוד »

דובי ענק יפים

בובות של דובי ענק נחשבים סמלים של חיבה, חום ונוחות. בובות הענק הללו, מעלים זיכרונות של תמימות וילדות ומספקים נחמה לאנשים בכל הגילאים. בבסיסם, דובי

קרא עוד »
Call Now Button