עיצוב זרים לחגים

cropped shot of woman wrapping beautiful flowers in craft paper in wooden surface

פרחים היו ויהיו תמיד מחווה רומנטית, מתנה למישהו שאוהבים, דרך להאיר את הבית וחיבור לטבע. פרחים הם מתנה שכולם אוהבים לקבל, בין אם לאירוע ספציפי או סתם בשביל לקבל תשומת לב ממישהו אחר. פרחים מגיעים בגוונים שונים, זרים גדולים או קטנים, עם או בלי תוספת כמו בלון, שוקולד וכדומה, ולעולם הם יהיו דרך להביע הערכה ואהבה. אך טבעי יהיה שנזמין פרחים לבית לכבוד חג שמגיע, או שנתן פרחים לחג אם אנו מתארחים אצל מישהו אחר.

פרחים וחגי ישראל
בין אם אנו דתיים או שלא, אם אנו מציינים את חגי ישראל בכינוס סביב השולחן, שולחן החג שלנו ייראה כמעט זהה אצל כולם. מפה לבנה הפרושה על השולחן, כלים מרהיבים, מפיות ססגוניות, וכמובן האוכל שייחודי לכל משפחה. בשביל להשלים את שולחן החג כל מה שצריך הוא פרחים, פרחים שיכניסו אותנו לאווירה החגיגית ויקרינו אור וטבעיות סביבם. רוב חגי ישראל סובבים סביב פרחים בפרט וסביב הצומח בכלל, כך לדוגמא סוכות שגולת הכותרת בו הם ארבעת המינים שמסמלים את הטבע יותר מכל. כך גם בשבועות בו נהוג לקשט את הבית בצמחייה, וכך גם בשאר החגים שלכל אחד מהם יש את הנגיעה לטבע. אז מה טבעי יותר ונכון יותר מזר פרחים לרגל החג שיוצבו על השולחן?

החג מתקרב וכדאי למהר…
בתקופת החגים ולפני כל חג שהוא, חנויות הפרחים פורחות [תרתי משמע] ורבים רבים מגיעים לקנות פרחים לעצמם או לאחרים או כמובן מזמינים באינטרנט. אם אתם גרים באזור חדרה או בחדרה עצמה אימפריית הפרחים היא החנות אותה אתם מחפשים. מגוון רחב של זרי פרחים בצבעים שונים ובמחירים שונים, אפשרות להרכיב באופן עצמאי את הזר האהוב עליכם, צוות חביב ובעיקר מקצועי שיסייע לכם לבחור את מה שהכי מתאים לכם וכמובן, אפשרויות רבות להפוך את הזר לייחודי כזה שיהיה משולב עם שוקולדים, פרלינים, בלונים וכל דבר אחר. אז למה אתם מחכים? תגיעו בהקדם לאימפריית הפרחים וגלו עולם עשיר וצבעוני של זרי פרחים מכל הסוגים ובכל הגדלים שקיימים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button